Hvordan at oprette sydende tale og bog titler

Publishing retningslinjer: Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel i sin helhed, elektronisk eller på print gratis, så længe du medtage min fulde signaturfil for ezines, og min hjemmeside adresse i hyperlink til andre websteder. Behage sende mig en høflighed link eller en e-mail, hvor du udgiver til. Tak.

___________________________________________________________

Hvordan at oprette sydende tale og bog titler

Forfatter: Sandra Schrift

OPHAVSRET: © 2006 af Sandra Schrift. Alle rettigheder forbeholdes

Format: 60 tegn pr. linje

___________________________________________________________

Hvordan at oprette sydende tale og bog titler

Kender du navnet på den bog, der blev skrevet i 1937 og solgte mere alle bøger undtagen Bibelen? Det var sådan Win Friends og indflydelse folk. Dette er en stor titel, der er tidløse, fordi det fokuserer på to fordele at de fleste af os vil hele tiden: vinde venner og påvirke folk.

Et andet eksempel: hvad der holder dig tilbage? 30 dage til at have mod og tillid til at gøre, hvad du vil, mødes som du ønsker, og gå hvor du ønsker af Sam Horn. Fordelene er: at have mod og tillid til at mødes og gå hvor du ønsker.

Fem måder at designe din tale og/eller bedst sælgende bogtitler:

1. Brug bogstavrim [samme brev starter flere på hinanden følgende ord]

Mandag morgen Mindfulness

Lever dit liv

Fornuft og følelse

2. Spørg

Du får den kærlighed du ønsker?

Er alt får bedre efter halvtreds?

Har du krammet din børn i dag?

3. Skriv et RIM

Niche og blive rig

Kat i hatten

Være sjovt og tjene penge

4. bruge ord som “Hvordan”, “Secret”, “Power”

Hvordan man lykkes i forretningsområdet taler

Hvordan man skriver en roman i 100 dage eller mindre

Verdens bedst kendte Marketing Secret

Nu magt

5. at reglen om tre

Mandag morgen Mindfulness

Ingen ære, ingen indvolde, ingen herlighed

Ryste, rasle og rulle

Fortælle mig en historie efter du håndværk din sydende indlæg titel, du derefter nødt til at fortælle historier til din målgruppe, så du få fat i og holde deres opmærksomhed. Som en engagerende højttaler, vil du relatere din historie til dit indhold. Din egen personlige historier vil gøre dit indhold meget levende og interessant.

Manuskriptforfatter, Robert McKee siger, fortællinger er den kreative konvertering af selve livet til en stærkere, klarere, mere meningsfuld oplevelse. De er valutaen af menneskelig kontakt. De fleste af os afgrænse vores tanker visuelt, så brug meget beskrivende ord til at hjælpe publikum se hvad de høre fra dig.

Brug coaching historier, der relaterer til behov og interesser af dit publikum. Hvis du forsøger at tilmelde små erhvervskunder, skal du fortælle spændende historier om hvordan dine tilfredse kunder nydt din coaching sessioner.

Det er okay at være morsom. Hvis du tror, sjove tanker, vil du leve og genoplev din historie, som du fortæller din historie. Det er bedst at være i nu. Dine ord nødt til at oprette et billede i publikums sind, så de vil huske din historie.

Når fortælle dine historier, være dramatiske, fastholde øjenkontakt, teatralske håndbevægelser, variere din tone og frem for alt… Være en Model for ekspertise!

3 Comments

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *